Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pana Čižinského neznám, ale máte pravdu v posledních letech vyjadřování politiků hrubne čím dál tím víc. Mám dojem, že to začal sexymozek, vrchol nastal v posledních měsících. Domnívám se, že hlavními vzory jsou tři - několikrát soudně uznaný lhář a alkoholik Miloš Zeman, korejský popelář Tomio Okamura a a včele trestně stíhaný estébák a udavač Andrej Bureš. Můžete si vybrat, který je horší. Najděte mi jednoho vládního politika, který se takto chová. Pavla Novotného nepočítám, to je komik a bavič.

0 0
možnosti

Nejsem z Prahy. Když jsem před lety psala některým poslancům, kteří měli schvalovat zákon ohledně týrání zvířat, byl Jan Čižinský jediný, který odpověděl. Pro někoho bezvýznamné, pro mě ne.

1 0
možnosti

P44e48t71r 82D31r44a78p57a74l

20. 9. 2022 14:29

no, a nechtělo by to to "trefování" tedy uvést na pravou míru? jinak je to opravdu jen agitka ve stylu "zdraví lidi a jezdí na kole..."

3 0
možnosti

Je fajn, že žijí na sedmičce lidi jako Vy. Aspoň si budu mít kam skočit na záchod, až se mi na Letné bude chtít.

0 0
možnosti

Však si můžete skočit do keřů, je jich tam dost.

0 0
možnosti
Foto

Dobrá agitka, že by jen z přesvědčení?

2 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3766x
Rockerka, máma, už dlouho Ostravačka v Praze.